JAVA PROJEKTY

TEMATY PROJEKTÓW Z PRZEDMIOTU „PROGRAMOWANIE W JĘZYKU JAVA”

Przy wyborze projektu należy określić kategorię do której należy projekt oraz temat projektu.

Ocena zależy od wybranej kategorii do której należy projekt, stopnia jego skomplikowania oraz oryginalności rozwiązań programistycznych.

KATEGORIA

  1. Aplikacja desktopowa (JavaFX)
  2. Aplikacja webowa (Java EE)
  3. Aplikacja hybrydowa (JavaFX)
  4. Aplikacja mobilna (Android)
  5. Web Service (REST, SOAP)
  6. Aplikacja wbudowana (Java Embedded)
  7. Inna (Java Cloud, Java TV, …)

TEMATY

  1. Wirtualne wykłady (audio, wideo, slajdy)
  2. Przeglądarka kodów źródłowych przykładów z języka Java
  3. Przeglądarka zadań z języka Java wraz z odpowiedziami
  4. Przeglądarka programu wykładów/laboratorium z przedmiotu
  5. Przeglądarka tematów projektów z przedmiotu
  6. System przeprowadzania testów z przedmiotu
  7. Przykłady do instrukcji na laboratorium z przedmiotu „Programowanie w języku Java”
  8. Opracowanie zaawansowanych przykładów do instrukcji z przedmiotu
  9. System prezentacji, rezerwacji i wyboru tematów projektów z przedmiotu/prac dyplomowych
  10. Przeglądarka zdjęć, np. galeria sztuki, szlaki turystyczne, ciekawe miejsca, …
  11. Dostęp do materiałów dydaktycznych z przedmiotu
  12. System oddawania i prezentacji projektów z przedmiotu
  13. Wirtualna tablica ogłoszeń – usługa sieciowa
  14. Podział godzin, prezentacja
  15. Kalendarz akademicki
  16. System rezerwacji sal wykładowych, rejestracji do lekarza, itp.
  17. Rozkład zajęć, rozkład jazdy
  18. Aplikacja hybrydowa – linki do zasobów Java z podziałem na kategorie
  19. Ankieta z graficzną prezentacją wyników
  20. Wirtualna galeria sztuki
  21. Baza dorobku naukowego
  22. E- dziennik, dostęp do wyników ocen z egzaminu
  23. System prezentacji planów budynków
  24. Ilustracja dowolnego zagadnienia, np. problem komiwojażera
  25. System wypożyczania książek, pomocy naukowych, itp.
  26. Aplikacja 'Mistrz klawiatury', nauka pisania
  27. Aplikacja ilustrująca prawa elektrotechniki lub fizyki, np.: animacja prawa Faradaya, Ohma, itp.
  28. Wirtualny sklep - projekty, prace dyplomowe, itp.
  29. Monitorowanie on-line obiektów za pomocą kamery
  30. Aplikacja - wybrana gra, np. szachy
  31. Aplikacja Blog, Udostępnianie materiałów, Wypożyczanie książek, itp.
  32. Aplikacja Kontakty, Książka adresowa, Książka telefoniczna, itp.
  33. Inny - Temat zaproponowany przez studenta, po uzgodnieniu z prowadzącym !!!

Propozycje własnych tematów można zgłaszać do prowadzącego na adres: jprokop@prz.edu.pl