JAVA PROJEKTY
TEMATY PROJEKTÓW Z PRZEDMIOTU „PROGRAMOWANIE W JĘZYKU JAVA”
Przy wyborze projektu należy określić kategorię do której należy projekt oraz temat projektu.
Ocena zależy od wybranej kategorii do której należy projekt, stopnia jego skomplikowania oraz oryginalności rozwiązań programistycznych.
KATEGORIA
- Aplikacja desktopowa (JavaFX)
- Aplikacja webowa (Java EE)
- Aplikacja hybrydowa (JavaFX)
- Aplikacja mobilna (Android)
- Web Service (REST, SOAP)
- Aplikacja wbudowana (Java Embedded)
- Inna (Java Cloud, Java TV, …)
TEMATY
- Wirtualne wykłady (audio, wideo, slajdy)
- Przeglądarka kodów źródłowych przykładów z języka Java
- Przeglądarka zadań z języka Java wraz z odpowiedziami
- Przeglądarka programu wykładów/laboratorium z przedmiotu
- Przeglądarka tematów projektów z przedmiotu
- System przeprowadzania testów z przedmiotu
- Przykłady do instrukcji na laboratorium z przedmiotu „Programowanie w języku Java”
- Opracowanie zaawansowanych przykładów do instrukcji z przedmiotu
- System prezentacji, rezerwacji i wyboru tematów projektów z przedmiotu/prac dyplomowych
- Przeglądarka zdjęć, np. galeria sztuki, szlaki turystyczne, ciekawe miejsca, …
- Dostęp do materiałów dydaktycznych z przedmiotu
- System oddawania i prezentacji projektów z przedmiotu
- Wirtualna tablica ogłoszeń – usługa sieciowa
- Podział godzin, prezentacja
- Kalendarz akademicki
- System rezerwacji sal wykładowych, rejestracji do lekarza, itp.
- Rozkład zajęć, rozkład jazdy
- Aplikacja hybrydowa – linki do zasobów Java z podziałem na kategorie
- Ankieta z graficzną prezentacją wyników
- Wirtualna galeria sztuki
- Baza dorobku naukowego
- E- dziennik, dostęp do wyników ocen z egzaminu
- System prezentacji planów budynków
- Ilustracja dowolnego zagadnienia, np. problem komiwojażera
- System wypożyczania książek, pomocy naukowych, itp.
- Aplikacja 'Mistrz klawiatury', nauka pisania
- Aplikacja ilustrująca prawa elektrotechniki lub fizyki, np.: animacja prawa Faradaya, Ohma, itp.
- Wirtualny sklep - projekty, prace dyplomowe, itp.
- Monitorowanie on-line obiektów za pomocą kamery
- Aplikacja - wybrana gra, np. szachy
- Aplikacja Blog, Udostępnianie materiałów, Wypożyczanie książek, itp.
- Aplikacja Kontakty, Książka adresowa, Książka telefoniczna, itp.
- Inny - Temat zaproponowany przez studenta, po uzgodnieniu z prowadzącym !!!
Propozycje własnych tematów można zgłaszać do prowadzącego na adres: jprokop@prz.edu.pl